* Prihlásenie   * Registrovať


Naposledy ste tu boli
Práve je 26 Sep 2018, 15:11
Zobraziť témy bez odpovedí
Zobraziť aktívne témy




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 2309 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231  Ďalšia
Autor Správa
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 05 Feb 2016, 01:06 
Neprítomný
Moderátor
Obrázok používateľa

Založený: 07 Júl 2008, 22:55
Príspevky: 10821
Bydlisko: Senica
Telefonický kontakt: 0904361367
Okres: Senica
Značka: Fiat
Typ: Bravo II
Motor: 1,9JTDM
Výkon: 120 HP+chip
Rok výroby: 2007
martinkraus92 napísal:
chlapi nemůžu najít snímač tlaku oleje, kde se nachází?

menil som ho kamosovi nedavno, tu ho mas.


Prílohy:
cidlo oleja.jpg
cidlo oleja.jpg [ 259.15 kB | Zobrazená 1382 krát ]

_________________
Obrázok
Zváranie, Predaj Autodielov, Poskytovanie úverov
Obrázok
EX- Fiat Bravo 1,9JTD 105 GT- velky IC,vyfuk,Turbo IHI 1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu,soft BH motorsport 160k 350Nm
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 05 Feb 2016, 10:12 
Neprítomný

Založený: 22 Apr 2015, 09:12
Príspevky: 105
Okres: Česká republika
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 1.6/16V
Výkon: 76kW
Rok výroby: 1997
Torgan napísal:
martinkraus92 napísal:
chlapi nemůžu najít snímač tlaku oleje, kde se nachází?

menil som ho kamosovi nedavno, tu ho mas.

Díky moc ;-)


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 30 Júl 2016, 00:03 
Neprítomný

Založený: 18 Jún 2016, 16:13
Príspevky: 7
Okres: Poprad
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 1.9 JTD
Výkon: 105k
Rok výroby: 1999
Mam bravo 1.9 JTD a straca tah nad 2700 otacok, neviete cim to moze byt?


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 30 Júl 2016, 09:45 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 11 Júl 2008, 23:21
Príspevky: 2099
Bydlisko: Nitra
Telefonický kontakt: 0907754110
Okres: Nitra
Značka: Fiat
Typ: Marea Weekend
Motor: 1,9 JTD 105
Výkon: 125
Rok výroby: 2000
Asi je to pokazené.
Svieti kontrolka motora? Choď najskôr na diagnostiku a skontroluj aj hodnoty váhy pri záťaži. Vyčisti si EGR.

_________________
Weekend 1.9 JTD 105 SX rv.00 - 130 PS
Stilo 1,9 JTD 115 koníkov rv.03
http://www.fiatmareaclub.com

Obrázok

Obrázok


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 15 Aug 2016, 17:23 
Neprítomný

Založený: 25 Dec 2014, 23:14
Príspevky: 213
Okres: Košice
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 2.0HGT
Výkon: 113KW
Rok výroby: 2001
cavte,chcem sa opytat,chcem odstarnit katalyzator ja ho mam hned za vyfukovymi zvodmi,chcel som to nahradit len rurou z inej 1,6 ale bol som to teraz pozriet a katalyzator tam drži 5 šrub a tamta rura z inej 1,6 je na 4 šruby čiže asi vymenim aj zvody,tie tam sadnu v pohode ? neni tam rozdiel v priemeroch alebo uchyteni ?


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 15 Aug 2016, 18:23 
Neprítomný
Moderátor
Obrázok používateľa

Založený: 07 Júl 2008, 22:55
Príspevky: 10821
Bydlisko: Senica
Telefonický kontakt: 0904361367
Okres: Senica
Značka: Fiat
Typ: Bravo II
Motor: 1,9JTDM
Výkon: 120 HP+chip
Rok výroby: 2007
nemalo by to mat inu hlavu, neskusal som to ale malo by to sediet

_________________
Obrázok
Zváranie, Predaj Autodielov, Poskytovanie úverov
Obrázok
EX- Fiat Bravo 1,9JTD 105 GT- velky IC,vyfuk,Turbo IHI 1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu,soft BH motorsport 160k 350Nm


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 15 Aug 2016, 19:54 
Neprítomný

Založený: 25 Dec 2014, 23:14
Príspevky: 213
Okres: Košice
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 2.0HGT
Výkon: 113KW
Rok výroby: 2001
dobre diky pekne skusim to :)


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 29 Aug 2016, 19:31 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 20 Jún 2008, 18:17
Príspevky: 781
Bydlisko: Zem. Kostoľany
Okres: Prievidza
Značka: Lancia
Typ: Lybra SW
Motor: 1.9 JTD
Výkon: 85 kW
Rok výroby: 2002
Mate niekto skusenosti s tymto?
http://www.webareal.sk/extraolej/eshop/15-1-Prisady-do-paliv-chemia/0/5/123-cistic-sania-diesel-motora
"Návod na použitie: Uvolnit prístup k saniu motora a očistit nečistoty nastriekaním čističa. Pomocou dlhej hadičky je možné výčistiť všetky sacie kanále. -následne naštartovať motor a pri jeho behu 2000 otáčok pomocou krátkych intervalov 2-3 sekundy striekať čistič do sacieho systému. Pokiaľ sa pri aplikácii zvýšia otáčky motora o viac než 1000 otáčok je potrebné striekanie čističa ihneď prerušiť. Pozor: Používať len pri bežiacom motore. "

_________________
/F/I/A/T/ Bravo JDT 105 - ex
Lancia Lybra Intensa 1,9 JTD 85 kW - Obrázok


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 18 Sep 2016, 14:33 
Neprítomný

Založený: 13 Dec 2014, 18:00
Príspevky: 63
Okres: Martin
Značka: Lancia
Typ: Lybra
Motor: 1,9 JTD
Výkon: 77 KW
Rok výroby: 2000
Chlapi, nemáte skúsenosti z dymivosťou JTD 77 kw ? Do 3500 otáčok ok, no keď mu dupnem v tomto tempe plný kotol, stáva sa zo mňa lokomotíva. Pri postupnom zrýchľovaní tam dym je ale omnoho menej. Cítiť aj okolo 4000 tisíc otáčok pri plnom plyne jemnú stagnáciu výkonu na 2 - 3 sekundy a potom ide už ok. EGR on, olej neubúda, výkon je si myslím ok, preto to asi váha vzduchu nebude. Ešte rozmýšľam, že či by možno nebolo treba nastaviť vôľu ventilov, mohlo by to mať vplyv ? Alebo zaslepiť EGR ? No nebude náhodou zaslepením egr dymiť ešte viac ? Auto štartuje na prvú šupu a spotreba podľa palubáku 6,9 ( 50 / 50 mesto / okresky ) ale reálne to vidím okolo 6 ( kto pozná ICS v Lybre tak vie, ako ľahko na ňom vystúpa priemerná spotreba :-D ) + na studený motor jazdím okolo 1600 až 1800 otáčok, po zohriatí jazdím väčšinou v spektre od 2000 do 4500.....


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 18 Sep 2016, 23:03 
Neprítomný
Top Člen
Obrázok používateľa

Založený: 16 Apr 2009, 09:49
Príspevky: 6141
Bydlisko: Šurany
Telefonický kontakt: 0904196941
Okres: Nové Zámky
Značka: FIAT
Typ: BRAVO ELX
Motor: 1,4/12v
Výkon: 59kW/80HP
Rok výroby: 1997
zapchaj eger aj mne to robilo na 81Kw multiple
vypalilo sedlo v egeri a bol otvoreni ako kebi stale
a husta čiernava za mnou išla
ale ani mi netahalo ,po zaslepení ide ako má a nejkadí
iba pri dupnutí tročku ale v zrkadlach to neni vydno
tak v norme

_________________
FIAT Bravo Abarth esseesse 1,4/80HP ELX-NZ009DL
FIAT Multipla 1,9JTD/110HP ELX-NZ939EY
FIAT Marea weekend 1,9TD/102HP ELX
S.Vstrom 650
EX:FIAT Regata 75 Sie 1,4/75HP 1988-White
https://get.google.com/albumarchive/110 ... source=pwa


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 2309 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231  Ďalšia


Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Google [Bot] a 1 hosť.


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB2 template by N.Design Studio
phpBB3 template by SE-Tuning
© PCforum.sk