* Prihlásenie   * Registrovať


Naposledy ste tu boli
Práve je 20 Jún 2018, 04:09
Zobraziť témy bez odpovedí
Zobraziť aktívne témy




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 2308 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 227, 228, 229, 230, 231  Ďalšia
Autor Správa
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 19 Sep 2016, 07:17 
Neprítomný

Založený: 13 Dec 2014, 18:00
Príspevky: 63
Okres: Martin
Značka: Lancia
Typ: Lybra
Motor: 1,9 JTD
Výkon: 77 KW
Rok výroby: 2000
Ďakujem za radu :-) . Záslepka z italpol - u už objednaná tak uvidíme, ako to ukáže, dneska ide na výmenu oleja a filtrov. A k tomu egr - odpájať aj ten hnedý konektor ?


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 28 Sep 2016, 16:13 
Neprítomný

Založený: 13 Dec 2014, 18:00
Príspevky: 63
Okres: Martin
Značka: Lancia
Typ: Lybra
Motor: 1,9 JTD
Výkon: 77 KW
Rok výroby: 2000
EGR zaslepené a problém úplne zmizol....nedymí v celom spektre otáčok nech šľapem na plyn akokoľvek....vyriešené :) Ďakujem


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 28 Sep 2016, 21:29 
Neprítomný
Top Člen
Obrázok používateľa

Založený: 16 Apr 2009, 09:49
Príspevky: 6131
Bydlisko: Šurany
Telefonický kontakt: 0904196941
Okres: Nové Zámky
Značka: FIAT
Typ: BRAVO ELX
Motor: 1,4/12v
Výkon: 59kW/80HP
Rok výroby: 1997
no vidiš už prepuštal eger a už je zavada na svete a za novi stu 400e nevem začo blba emisna politika
:pivo:

_________________
FIAT Bravo Abarth esseesse 1,4/80HP ELX-NZ009DL
FIAT Multipla 1,9JTD/110HP ELX-NZ939EY
FIAT Marea weekend 1,9TD/102HP ELX
S.Vstrom 650
EX:FIAT Regata 75 Sie 1,4/75HP 1988-White
https://get.google.com/albumarchive/110 ... source=pwa


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 29 Sep 2016, 20:09 
Neprítomný

Založený: 13 Dec 2014, 18:00
Príspevky: 63
Okres: Martin
Značka: Lancia
Typ: Lybra
Motor: 1,9 JTD
Výkon: 77 KW
Rok výroby: 2000
Musel sa pokaziť zo dňa na deň, lebo deň pred tým ako začal dymiť, som šiel okolo 4500 otáčok plnka a ani obláčik....na druhý deň pri obiehaní sa za mnou objavilo čierne peklo, ktoré sa ani nechcelo rozplynúť :D . Ešte sa mi pri inštalácii podarilo pretiahnuť závit, tak som tam dal nové závitové tyčky a teraz super, v nižších otáčkach sa mi zdá byť aj o pár % živšie, no možno je to len pocit.....


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 10 Okt 2016, 17:45 
Neprítomný

Založený: 25 Dec 2014, 23:14
Príspevky: 213
Okres: Košice
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 2.0HGT
Výkon: 113KW
Rok výroby: 2001
Cavte na 1,6 mam problém,motor si na voľnobeh sám pridáva nie hneď po naštartovaní studeného motora a pri štarte zahriateho to robí hneď,chvíľu po zahriatí začne od 1500 po 2500 stále,aj za jazdy keď vyradim rýchlosť,skúšal som vymeniť snímač teploty kvapaliny za starý chvíľu to prestalo držalo 1500 otáčok a teraz znovu začalo samo si pridávať a vo vyšších otáčkach začalo vynechavat(ťahá,prestane,zas ťahá a prestane..)robilo to aj predtým a prestalo po výmene škrtiacej klapky,všetko je tesne,pevne dotiahnuté,vzduchový filter čistý,šitko na čerpadle tiež a palivový filter nemá..skúšal som chvíľu jazdiť s odpojeným krokovými motorcekom a nic sa nezmenilo,pri jazde cez spomaľovak pribrzdim a podradim do 2 a otáčky neklesnú nižšie ako 1300 a keď jemne pribrzdím tak auto si začne zas pridávať na tých 1300..pri preraďovania si tiež samo pridá ako keby medziplyn takých cca 500 otáčok a jedno či predujem pri 2000 otáčok ábo 5000..chcel som vymeniť aj krokovými motorček zo starej klapky len pri vyberaní som zlomil A nechcem zbytočne kupovať nový... cim to môže ??byt poraďte niekto.. Vyzerám jak debil na križovatke alebo keď ľudia prechádzajú cez prechod a aj pri preraďovani :D..este doplním..teraz som vymenil potenciometer škrtiacej klapky a robí to iste akurát začalo inak vynechavat..s týmto vynechavava od 3500 otáčok a s tamtym druhým od 4700 cca takze to vynechavanie ma na svedomí potenciometer zrejme


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 10 Okt 2016, 21:52 
Neprítomný
Top Člen
Obrázok používateľa

Založený: 16 Apr 2009, 09:49
Príspevky: 6131
Bydlisko: Šurany
Telefonický kontakt: 0904196941
Okres: Nové Zámky
Značka: FIAT
Typ: BRAVO ELX
Motor: 1,4/12v
Výkon: 59kW/80HP
Rok výroby: 1997
no vyzera to na potensiometer škrtiacej klapki ma celi motor na predaj za 150e alebo samotnu klapku za 50e
motor išol pekne a nekolisali mu otački tak klapka bude ešte zachovala

_________________
FIAT Bravo Abarth esseesse 1,4/80HP ELX-NZ009DL
FIAT Multipla 1,9JTD/110HP ELX-NZ939EY
FIAT Marea weekend 1,9TD/102HP ELX
S.Vstrom 650
EX:FIAT Regata 75 Sie 1,4/75HP 1988-White
https://get.google.com/albumarchive/110 ... source=pwa


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 11 Okt 2016, 07:14 
Neprítomný

Založený: 25 Dec 2014, 23:14
Príspevky: 213
Okres: Košice
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 2.0HGT
Výkon: 113KW
Rok výroby: 2001
A to túrovanie na voľnobeh nemôže byt aj krokovými motorcekom?


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 15 Okt 2016, 20:32 
Neprítomný

Založený: 25 Dec 2014, 23:14
Príspevky: 213
Okres: Košice
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 2.0HGT
Výkon: 113KW
Rok výroby: 2001
Este som si všimol ze pri jazde keď pustím plyn tak auto chvíľu ide ako po cca 2sekundach tak jemne trhne a začne spomaľovať,a zas naopak keď nemám nohu na plyne a pridám tak chvíľu nic auto spomaľuje a až potom s ním trhne a začne zrýchľovať... A pri podraďovaní tiež to iste napr zo 4 do 3 tak keď dám 3 auto cca 2 sekundy ide plynule nezrychluje ani nespomaľuje až potom začne spomaľovať


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 16 Okt 2016, 11:45 
Neprítomný
Top Člen
Obrázok používateľa

Založený: 16 Apr 2009, 09:49
Príspevky: 6131
Bydlisko: Šurany
Telefonický kontakt: 0904196941
Okres: Nové Zámky
Značka: FIAT
Typ: BRAVO ELX
Motor: 1,4/12v
Výkon: 59kW/80HP
Rok výroby: 1997
tak potenciometer klapki alebo pedalu ak maš na pedali snimač ak maš lanko tak potenciometer klapki už nevie rozornat kde je

_________________
FIAT Bravo Abarth esseesse 1,4/80HP ELX-NZ009DL
FIAT Multipla 1,9JTD/110HP ELX-NZ939EY
FIAT Marea weekend 1,9TD/102HP ELX
S.Vstrom 650
EX:FIAT Regata 75 Sie 1,4/75HP 1988-White
https://get.google.com/albumarchive/110 ... source=pwa


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 16 Okt 2016, 17:56 
Neprítomný

Založený: 25 Dec 2014, 23:14
Príspevky: 213
Okres: Košice
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 2.0HGT
Výkon: 113KW
Rok výroby: 2001
Tak robilo to na jednom potenciometri a keď som dal starý na ktorom nic podobne predtým nerobilo ták to iste.. No mam doma už nový krokovými motorček a chcel by som sa spýtať ten piestik s tou zátkou ktorá ako keby mala upchať tu dieru cez ktorú k nemu prúdi vzduch.. Tak ten nový motorček ma ten piestik kratší ako je na starom cca o pól cm a keď som ten nový motorček namontoval tak auto turovalo od 1500 po 3000 a vôbec sa s auto nedalo jazdiť lebo aj keď som sa pohol tak isto lietali otáčky..môže byt chyba v novom motorceku ze je kratší alebo to si rj nastavuje tu dĺžku piestiku podľa toho sa vysúva alebo ako?


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 2308 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 227, 228, 229, 230, 231  Ďalšia


Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB2 template by N.Design Studio
phpBB3 template by SE-Tuning
© PCforum.sk