* Prihlásenie   * Registrovať


Naposledy ste tu boli
Práve je 20 Jún 2018, 04:09
Zobraziť témy bez odpovedí
Zobraziť aktívne témy




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 2308 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 227, 228, 229, 230, 231
Autor Správa
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 17 Okt 2016, 11:54 
Neprítomný

Založený: 25 Dec 2014, 23:14
Príspevky: 213
Okres: Košice
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 2.0HGT
Výkon: 113KW
Rok výroby: 2001
Môže byt ze do krokového motorceka nejde prúd ze ostal otvorený ? Keď po štarte si drzí tých 1200-1300 a keď sa zohreje motor tak ostane stále otvorený a preto si to pridáva? Dnes po štarte hneď vyleteli otáčky na 3000 a držali tam až keď som ťukol do plynu tak spadli na 1200


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 23 Okt 2016, 18:58 
Neprítomný

Založený: 25 Dec 2014, 23:14
Príspevky: 213
Okres: Košice
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 2.0HGT
Výkon: 113KW
Rok výroby: 2001
Dnes som skúsil vymeniť lambda sondu a dá sa povedať ze zohratý motor drzí stály voľnobeh 1500..za studena neviem :D cez týžden mi ma prísť nový snímač teploty chladiacej kvapaliny tak uvidíme či bude niesla zmena :)


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 23 Okt 2016, 22:00 
Neprítomný

Založený: 25 Dec 2014, 23:14
Príspevky: 213
Okres: Košice
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 2.0HGT
Výkon: 113KW
Rok výroby: 2001
Večer pri jazde mi pri preraďovani otáčky vybehli na maximum tak som rýchlo vypol kluc a potom mi to iste spravilo 3x po sebe keď som vyskúšal naštartovať .. Bolo to len pár metrov od domu tak som vymontovať klapku dal starý snímač polohy škrtiacej klapky a bolo v pohode okrem zvýšeného voľnobehu a medziplynom o 500otacok pri preraďovani..no potom to urobilo zas pri väčšiom zošliapnuti plynu tak som zas vypol na naštartoval a znovu išli otáčky hore tak som dupol na plyn a otáčky klesli na 1000 a potom sa postupne dvihli na 1500 a neurobilo to už..chvíľu som mal taky pocit ako keby sa zasekával plyn ale keď to robilo plyn bol úplne hore a klapku keď som skúšal keď ju otvorím rukou tak hneď sa zavrie a nezasekava sa..môže sa zadrhávať lanko plynové? Ako ho vyberiem alebo premazem?


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 25 Okt 2016, 09:30 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 11 Júl 2008, 23:21
Príspevky: 2098
Bydlisko: Nitra
Telefonický kontakt: 0907754110
Okres: Nitra
Značka: Fiat
Typ: Marea Weekend
Motor: 1,9 JTD 105
Výkon: 125
Rok výroby: 2000
A netreba náhodou po vymene škrtiacej klapky a pod cez diagnostiku načítať koncove polohy klapky? ;-)

_________________
Weekend 1.9 JTD 105 SX rv.00 - 130 PS
Stilo 1,9 JTD 115 koníkov rv.03
http://www.fiatmareaclub.com

Obrázok

Obrázok


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 23 Nov 2016, 18:55 
Neprítomný

Založený: 25 Dec 2014, 23:14
Príspevky: 213
Okres: Košice
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 2.0HGT
Výkon: 113KW
Rok výroby: 2001
V lete ked som menil klapku netrepalo všetko bolo Ok a tu co som čítal tak vačšinou sa piše ze len s 1,2 treba ísť na diagnostiku ked sa mení krokac ábo klapka ale už uvažujem ze skočím na doagnostiku..tak po dlhšej dobe píšem poznatky :D To vytočenie motora na maximum robilo lanko trochu som s ním pokýval a prestriekal sprejom a je to Ok,chcem sa spýtať este predtým než to začalo ten zvýšený voľnobeh a pridávanie mal som vonku nasávanie a vybratú vstrekovaciu rampu,horné tesnenia som vymenil ale spodné som nemenil lebo nemal som vstreky vytiahnuté ale nechtiac som ich pootacal a pokýval nimi tak či tam nemohlo prasknúť tesnení a pridávať si z tamad vzduch..druhý poznatok je ze som skúsil na klapke zapchať otvor kde je krokový motorček a po naštartovaní motor drzí pekne 1000 po pohnuti si pri preraďovani nepridáva ale už ked sa začína zahrievať už ma voľnobeh vyšší a pridá si pri preradení ale pri státí drzí tých 1300-1400 otáčok ale nepridáva ako pridávali z 1500-2500..mohol by to byt tým tesnení na vstrekovacoch a vedeli by ste mi poradiť odkiaľ ich objednať ? Tu v obchode s vodarenskymi vecami neviem take zohnať.


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 05 Dec 2016, 19:38 
Neprítomný

Založený: 25 Dec 2014, 23:14
Príspevky: 213
Okres: Košice
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 2.0HGT
Výkon: 113KW
Rok výroby: 2001
Tak už po dlhej dobe konečne som mam čas a boli to tie tesnenia na vstrekovacoch,auto už drzí voľnobeh krásnych 700.. Až na križovatke ked stojím na červenej pozerám či mi nezdochlo nesom zvyknutý na to ticho :D tak diky za rady :)


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 08 Feb 2017, 11:50 
Neprítomný

Založený: 25 Dec 2014, 23:14
Príspevky: 213
Okres: Košice
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 2.0HGT
Výkon: 113KW
Rok výroby: 2001
Čavte robil si niekto z vás zapalovacie káble doma? Ak hej aký kábel ste použili a aké koncovky? Diky:)


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: free diskusia na tému MOTOR
OdoslaťOdoslané: 09 Feb 2017, 23:24 
Neprítomný
Top Člen
Obrázok používateľa

Založený: 16 Apr 2009, 09:49
Príspevky: 6131
Bydlisko: Šurany
Telefonický kontakt: 0904196941
Okres: Nové Zámky
Značka: FIAT
Typ: BRAVO ELX
Motor: 1,4/12v
Výkon: 59kW/80HP
Rok výroby: 1997
no koncovki som použival zo škodovki stali 1,20€ ako iba fajki a kable origo svieškove drotene na škodovki ešte a do cievki konec som použil z origo kablu
ale na 1,4 som mal kable Bosh a boli origo drotene žiaden uhlik čo sa vylame

_________________
FIAT Bravo Abarth esseesse 1,4/80HP ELX-NZ009DL
FIAT Multipla 1,9JTD/110HP ELX-NZ939EY
FIAT Marea weekend 1,9TD/102HP ELX
S.Vstrom 650
EX:FIAT Regata 75 Sie 1,4/75HP 1988-White
https://get.google.com/albumarchive/110 ... source=pwa


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 2308 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 227, 228, 229, 230, 231


Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB2 template by N.Design Studio
phpBB3 template by SE-Tuning
© PCforum.sk