* Prihlásenie   * Registrovať


Naposledy ste tu boli
Práve je 24 Okt 2018, 00:30
Zobraziť témy bez odpovedí
Zobraziť aktívne témy




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 3 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: Nejde vyklepat homokinetak
OdoslaťOdoslané: 28 Dec 2017, 14:36 
Neprítomný

Založený: 28 Dec 2017, 14:33
Príspevky: 2
Okres: Košice
Značka: Fiat
Typ: Stilo
Motor: 1,6
Výkon: 76kW
Rok výroby: 2001
Ahoj,

mam sice Stilo ale s Bravom je podobna niektora technika. Po zaobstarania potrebneho naradia a vybaveny teoretickymi znalostami z youtube a for som isiel menit vonkajsiu manzetu poloosi. Problem nastal ze nejde homokinetak von z poloosi, aj ked do neho bucham vramci moznosti. Je citit ze tam je 0.5-1mm vola ak nim kyvem - cize je tam bud pero alebo segerova poista. V pripade Fiatov tam ma byt segerova poistka, ale ja ju nikde nevidim. Je mozne ze mam uz menenu poloos a preto je to ina (?).

Skusal som vytiahnut aj celu poloos z diferencialu, no pri tahani som povytiahol triangel z kovoveho puzdra, a pri vacsej sile by som ho vytrhol z manzety. Tak som skusal monter pakou vypacit puzdro z diferaku, ale nejde to tiez. Aj oboma rukami som trhal za kryt trianglu. V simeringu urcite je perova poistka. Je mozne ze ked odsrubujem tri 6hranne sruby (foto) tak vytiahnem poloos z diferaku, a zoberem ju na zverak a mozem pouzit vacsiu silu na homokinetak a tak ho vybijem?

Fotky :
https://imgur.com/a/YpS8a
Dakujem za rady, nemam zdvihak a auto stoji na dvore.


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nejde vyklepat homokinetak
OdoslaťOdoslané: 29 Dec 2017, 19:16 
Neprítomný

Založený: 28 Dec 2017, 14:33
Príspevky: 2
Okres: Košice
Značka: Fiat
Typ: Stilo
Motor: 1,6
Výkon: 76kW
Rok výroby: 2001
nebola tam segerka, ale klasicke pero, co islo dole klepnutim na homokinetak - ale vo zveraku.
dakujem


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nejde vyklepat homokinetak
OdoslaťOdoslané: 07 Jan 2018, 13:11 
Neprítomný
Top Člen
Obrázok používateľa

Založený: 16 Apr 2009, 09:49
Príspevky: 6145
Bydlisko: Šurany
Telefonický kontakt: 0904196941
Okres: Nové Zámky
Značka: FIAT
Typ: BRAVO ELX
Motor: 1,4/12v
Výkon: 59kW/80HP
Rok výroby: 1997
na multiple a bravo som mal klasiku segerku . ale aspon že sa podarilo

_________________
FIAT Bravo Abarth esseesse 1,4/80HP ELX-NZ009DL
FIAT Multipla 1,9JTD/110HP ELX-NZ939EY
FIAT Marea weekend 1,9TD/102HP ELX
S.Vstrom 650
EX:FIAT Regata 75 Sie 1,4/75HP 1988-White
https://get.google.com/albumarchive/110 ... source=pwa


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 3 ] 


Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB2 template by N.Design Studio
phpBB3 template by SE-Tuning
© PCforum.sk