forum.fiatbravo-bravaklub.sk
http://forum.fiatbravo-bravaklub.sk/

Konektor OBD na diagnostiku
http://forum.fiatbravo-bravaklub.sk/viewtopic.php?f=18&t=3475
Stránka 3 z 3

Autor:  prokoppd [ 25 Máj 2018, 00:22 ]
Predmet príspevku:  Re: Konektor OBD na diagnostiku

Ďakujem za ochotu a radu.
Problém je že auto po naštartovaní ide pekne na voľnobehu, sem tam ho trochu akoby dusilo. Ale hlavný problém je že počas jazdy stratí výkon.,akoby ani plynový pedál nereagoval na akceleráciu. Proste z 50km/hod sa na 90km/h dostanem asi po kilometri. Pri rozbehu ide super, takmer na suchej ceste hrabe ale po chvíli ho začne dusiť potom znovu chytí dych, potom zase stratí výkon atď.
Tie ostatné chyby som vymazal a už sa neobjavili. Menil som aj snímač teploty motora (vody) ale vôbec to nepomohlo (teplota na pristrojovke postupne stúpa až na maximum, hoci voda je ok)
Filter paliva nemám ale skúsim vyčistiť čerpadlo v nádrži. Tiež skúsim ešte vyčistiť všetky elektro kontakty a uvidím. Akurát tlak paliva nemám ako odmerať, nikto v okolí nemá tlakomer.

PS: To detonačné čidlo mám hľadať pod sedadlom alebo pri pedáloch???? Není náhodou na bloku motora? či čo si myslel?

Autor:  janci [ 25 Máj 2018, 10:34 ]
Predmet príspevku:  Re: Konektor OBD na diagnostiku

Tak teda, pokial je didlo nove a teplomer stupa skus buchnut po pristrojovke riadne pastou nad budikom ak rucicka spadne a ostane na strede bude to studeny spoj na budikoch. najdes o tom pisane tu na fore.

co sa tyka motora ak na volnobehu ma dobry zvuk ze palia vsetky valce ale nemam vykon za jazdy naozaj by som riesil tlak benzinu asi ako prve, pripadne taka blbost nemas koberec na kapote ze ho pricucne a nema dost vzduchu, pripadne aj ten filter pozri. pripadne sa odvez kusok tak ze odpojis hadicu od klapky.

pokial to s vodou nepomoze ani s vykonom. ako mas na tom rozvody? ak to skoci nemusi to mat vykon. a mohlo to skocit napr kvoli zlej pumpe a tym padom ti necyrkuluje voda a prehireva sa.


co sa tyka poslednej veci uz mi nezobrazuje obrazok z diagnostikou. ja som myslel ale narazove cidlo. to je pri pedaloch zvacsa na stlpiku alebo pod sedackou a odpaja cepradlo benzinu pri naraze.

Autor:  ALF777 [ 25 Máj 2018, 12:08 ]
Predmet príspevku:  Re: Konektor OBD na diagnostiku

Už som chcel o tom koberci písať, lebo skoro rok som hľadal chybu, až kým mi rozprávkar neporadil pozrieť ten koberec. Skoro ma ****, že kvôli takej banalite som skoro rok špekuloval, že čo je s autom. :mrgreen: :mrgreen:

Autor:  prokoppd [ 25 Máj 2018, 12:14 ]
Predmet príspevku:  Re: Konektor OBD na diagnostiku

Nechcem vyznieť ako debil, ale ako by mal ten koberec akože vadiť vzduchu, veď sanie je uzavreté a nasávanie je v predu na maske. Či?
Ps: je pravda že ho mám dotrhany a pri skrtiacej klapke je diera.

Autor:  ALF777 [ 25 Máj 2018, 12:18 ]
Predmet príspevku:  Re: Konektor OBD na diagnostiku

Tak, že ti ho vpredu na kapote vtiahne do nasávania a tým pádom nemáš prívod vzduchu a dusí ti motor. Otvor kapotu a pozri sa na koberec vpredu na kapote ako je uzáver kapoty. Ak ti ho tam ťahá, bude to na ňom vidno...ja som tam mal vytlačení obdĺžnik od nasávacieho otvoru.

Autor:  janci [ 25 Máj 2018, 12:25 ]
Predmet príspevku:  Re: Konektor OBD na diagnostiku

prave o to nasavanie v predu ide :)

Poskusaj sa s tym pohrat uvidis :)

Autor:  prokoppd [ 29 Máj 2018, 17:09 ]
Predmet príspevku:  Re: Konektor OBD na diagnostiku

Tak cez víkend som sa pohral s autom, a to:
koberec je OK, ten drží pekne prilepený na kapotu. Vyčistil som ale škrtiacu klapku, síce nebola nejak moc zanesená ale predsa. Potom som ešte KontakSprejom nastriekal všetky možné snímače, čidlá ktoré som našiel.
Jediný problém bol že keď som zhodil to plastové sacie potrubie zo škrtiacej klapky tak som zbadal že je roztrhnuté na tom harmonikovom ohybe pred klapkou. Zo spodnej strany cca 7-8cm. Je možné že všetky problémy spôsobovala tá prasklina? Pretože som ju opravil, zaizoloval a odvtedy auto ide bez problémov.
Viem o falošnom vzduchu ale nikdy som tomu moc nerozumel. (Však je jedno kade nasáva vzduch nie? :)
Ešte ale aj tak chcem vyčistiť palivový filter (čiže čerpadlo) Tak sa chcem opýtať či potom všetkom môžem cez diagnostiku dať Nastavenie Adaptačných hodnôt? Alebo je to zbytočné? Ďakujem

Autor:  janci [ 29 Máj 2018, 17:43 ]
Predmet príspevku:  Re: Konektor OBD na diagnostiku

to je najlepsie robit ked vycistis kpaku. nechat zohriat na prevadzkovu a dat nastavit.

Autor:  zdeno255 [ 30 Máj 2018, 19:55 ]
Predmet príspevku:  Re: Konektor OBD na diagnostiku

To by si mal robiť vždy po vyčistení.

Autor:  ALF777 [ 03 Jún 2018, 11:00 ]
Predmet príspevku:  Re: Konektor OBD na diagnostiku

prokoppd napísal:
Tak cez víkend som sa pohral s autom, a to:
koberec je OK, ten drží pekne prilepený na kapotu. Vyčistil som ale škrtiacu klapku, síce nebola nejak moc zanesená ale predsa. Potom som ešte KontakSprejom nastriekal všetky možné snímače, čidlá ktoré som našiel.
Jediný problém bol že keď som zhodil to plastové sacie potrubie zo škrtiacej klapky tak som zbadal že je roztrhnuté na tom harmonikovom ohybe pred klapkou. Zo spodnej strany cca 7-8cm. Je možné že všetky problémy spôsobovala tá prasklina? Pretože som ju opravil, zaizoloval a odvtedy auto ide bez problémov.
Viem o falošnom vzduchu ale nikdy som tomu moc nerozumel. (Však je jedno kade nasáva vzduch nie? :)
Ešte ale aj tak chcem vyčistiť palivový filter (čiže čerpadlo) Tak sa chcem opýtať či potom všetkom môžem cez diagnostiku dať Nastavenie Adaptačných hodnôt? Alebo je to zbytočné? Ďakujem


Pokiaľ je diera niekde v nasávaní pred škrtiacov klapkou, alebo pri nafťáku pred váhou vzduchu tak sa nejedná o falošný vzduch...teoreticky by si predtým nemusel mať ani potrubie.

Stránka 3 z 3 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/