* Prihlásenie   * Registrovať


Naposledy ste tu boli
Práve je 18 Sep 2018, 19:02
Zobraziť témy bez odpovedí
Zobraziť aktívne témy




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 30 ]  Prejsť na stránku 1, 2, 3  Ďalšia
Autor Správa
 Predmet príspevku: diagnostika - konektor
OdoslaťOdoslané: 11 Apr 2014, 18:50 
Neprítomný

Založený: 19 Jan 2014, 19:07
Príspevky: 8
Okres: Galanta
Značka: Fiat
Typ: Brava
Motor: 1.6/16V
Výkon: 76kW
Rok výroby: 1999
Čaute, dneska mi prisla diagnostika ELM 327 bluetooth aj s redukciou s fiat 3 pin konektorom, no neviem najst ten spravny konektor. Jeden som nasiel pri velkych poistkach na vodicovej strane pod kapotou. lenze idu donho iba 2 droty a z toho jeden je GND a diagnostika mi nechce ist. Neviete co s tym alebo mam nejaky iny konektor v aute. Podotykam ze chcem diagnostikovat motor nie airbag ani abs.

Fiat Brava 1.6 16V benzin 1999


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: diagnostika - konektor
OdoslaťOdoslané: 11 Apr 2014, 20:14 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 19 Apr 2010, 10:28
Príspevky: 382
Bydlisko: Tatranská Lomnica
Telefonický kontakt: 0917544872
Okres: Poprad
Značka: Fiat
Typ: Bravo II
Motor: 1.6jtd
Výkon: 88kw
Rok výroby: 2009
zoltain napísal:
Čaute, dneska mi prisla diagnostika ELM 327 bluetooth aj s redukciou s fiat 3 pin konektorom, no neviem najst ten spravny konektor. Jeden som nasiel pri velkych poistkach na vodicovej strane pod kapotou. lenze idu donho iba 2 droty a z toho jeden je GND a diagnostika mi nechce ist. Neviete co s tym alebo mam nejaky iny konektor v aute. Podotykam ze chcem diagnostikovat motor nie airbag ani abs.

Fiat Brava 1.6 16V benzin 1999

ja som neskusal starsie fiaty diagnostikovat elm... len vag,mozno ten kabel nema podporu

_________________
fiat bravo 1.6jtdm 88kw


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: diagnostika - konektor
OdoslaťOdoslané: 20 Jún 2014, 15:18 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 03 Máj 2014, 00:32
Príspevky: 30
Okres: Trnava
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: HGT
Výkon: 108 kW
Rok výroby: 1998
caute, mam kablik na 3 pin diagnostiku , ktory ma okrem toho 3pin konektora este vtiahnuty aj jeden cerveny kablik s krokodilom - neviem ale, kam ho mam uchytit :???: ...ze by na + na baterke ?


Prílohy:
obd.JPG
obd.JPG [ 23.44 kB | Zobrazená 2711 krát ]

_________________
5 cylinder team
Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: diagnostika - konektor
OdoslaťOdoslané: 20 Jún 2014, 15:53 
Neprítomný
Moderátor
Obrázok používateľa

Založený: 07 Júl 2008, 22:55
Príspevky: 10821
Bydlisko: Senica
Telefonický kontakt: 0904361367
Okres: Senica
Značka: Fiat
Typ: Bravo II
Motor: 1,9JTDM
Výkon: 120 HP+chip
Rok výroby: 2007
ano na + na baterke

_________________
Obrázok
Zváranie, Predaj Autodielov, Poskytovanie úverov
Obrázok
EX- Fiat Bravo 1,9JTD 105 GT- velky IC,vyfuk,Turbo IHI 1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu,soft BH motorsport 160k 350Nm


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: diagnostika - konektor
OdoslaťOdoslané: 23 Jún 2014, 11:47 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 03 Máj 2014, 00:32
Príspevky: 30
Okres: Trnava
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: HGT
Výkon: 108 kW
Rok výroby: 1998
Diky...chcel som otretovat diagnostiku - mam ten cinsky modry kabel do usb a redukciu z 3 pin do obd a k tomu soft Fiat ECUscan, nespaja sa mi vsak s ECU, skusal som asi vsetky moznosti nastavenia , ale nechce mi to ist, nevie rozpoznat ECU...nevie niekto, ako spravne nastavit pripojenie ( alebo rychlost portu ? )

_________________
5 cylinder team


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: diagnostika - konektor
OdoslaťOdoslané: 23 Jún 2014, 12:35 
Neprítomný
Moderátor
Obrázok používateľa

Založený: 07 Júl 2008, 22:55
Príspevky: 10821
Bydlisko: Senica
Telefonický kontakt: 0904361367
Okres: Senica
Značka: Fiat
Typ: Bravo II
Motor: 1,9JTDM
Výkon: 120 HP+chip
Rok výroby: 2007
latenciu daj co najnizsie ostatne nechaj tak

_________________
Obrázok
Zváranie, Predaj Autodielov, Poskytovanie úverov
Obrázok
EX- Fiat Bravo 1,9JTD 105 GT- velky IC,vyfuk,Turbo IHI 1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu,soft BH motorsport 160k 350Nm


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: diagnostika - konektor
OdoslaťOdoslané: 23 Jún 2014, 13:27 
Neprítomný
Moderátor
Obrázok používateľa

Založený: 05 Dec 2011, 22:39
Príspevky: 780
Telefonický kontakt: 0905012988
Okres: Banská Štiavnica
Značka: FIAT
Typ: BRAVO
Motor: 1,9 JTD
Výkon: 77 KW/ 105 HP
Rok výroby: 2000
V nietkorej teme je aj screenshot nastavenia

_________________
FIAT BRAVO 1.9 JTD GT strieborna metaliza 647 2000
Fiat STILO 1.2 16V modroseda metalíza 2002 59 KW
EX:Fiat Brava 1.2 16V modra metaliza tmava 1999 60KW
EX:FIAT BRAVO 1.9 JTD GT cierna metaliza 1999 77kw


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: diagnostika - konektor
OdoslaťOdoslané: 23 Jún 2014, 14:19 
Neprítomný
Top Člen
Obrázok používateľa

Založený: 25 Júl 2011, 20:21
Príspevky: 2088
Telefonický kontakt: 0907 162 804
Okres: Považská Bystrica
Značka: Fiat
Typ: Bravo GT
Motor: 1.9 JTD
Výkon: 77kW
Rok výroby: 1999
Baudrate v nastaveni portu vo win na 38400, latency na 1

Ak nepojde ani tak tak mas moc shitny kabel

(dolezite je aky cip je pouzitty vo vnutri)

Ak to nerozchodis viem ti predat funkcny overeny

_________________
FIAT BRAVO 1.9 JTD GT Strieborna metaliza 647 1999
FIAT BRAVO 1.2 16v SX Bledomodra metaliza 823 1999
EX:FIAT BRAVA 1.6 16v SX 76 KW Modra metaliza 1997
EX:FIAT BRAVO 1.9 JTD GT Tmavomodra metaliza 1998


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: diagnostika - konektor
OdoslaťOdoslané: 23 Jún 2014, 14:51 
Neprítomný
Moderátor
Obrázok používateľa

Založený: 07 Júl 2008, 22:55
Príspevky: 10821
Bydlisko: Senica
Telefonický kontakt: 0904361367
Okres: Senica
Značka: Fiat
Typ: Bravo II
Motor: 1,9JTDM
Výkon: 120 HP+chip
Rok výroby: 2007
pripadne sa zastav a vyskusam ci vobec r.98 pojde

_________________
Obrázok
Zváranie, Predaj Autodielov, Poskytovanie úverov
Obrázok
EX- Fiat Bravo 1,9JTD 105 GT- velky IC,vyfuk,Turbo IHI 1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu,soft BH motorsport 160k 350Nm


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: diagnostika - konektor
OdoslaťOdoslané: 23 Jún 2014, 15:28 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 03 Máj 2014, 00:32
Príspevky: 30
Okres: Trnava
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: HGT
Výkon: 108 kW
Rok výroby: 1998
Jasne , dakujem, uz som aj nieco nasiel :
viewtopic.php?f=18&t=4338&st=0&sk=t&sd=a

Snad to rozbehnem, mam taku pochybnu verziu s prepinacom priamo na kabli - je tam asi 5 poloh s nejakymi cislami:
http://www.ebay.de/itm/VAG-KKL-Fiat-ECU ... 7675.l2557

Podla info tu:http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx
PLEASE NOTE: For the old (non-EOBD) vehicles with 3-pin diagnostic connector you need UNMODIFIED interface with 3-pin adapter.
mam ozaj zly kabel :(

_________________
5 cylinder team


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 30 ]  Prejsť na stránku 1, 2, 3  Ďalšia


Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB2 template by N.Design Studio
phpBB3 template by SE-Tuning
© PCforum.sk