* Prihlásenie   * Registrovať


Naposledy ste tu boli
Práve je 20 Nov 2018, 13:23
Zobraziť témy bez odpovedí
Zobraziť aktívne témy




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 30 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3  Ďalšia
Autor Správa
 Predmet príspevku: Re: diagnostika - konektor
OdoslaťOdoslané: 28 Jún 2014, 21:03 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 03 Máj 2014, 00:32
Príspevky: 30
Okres: Trnava
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: HGT
Výkon: 108 kW
Rok výroby: 1998
dnes som skusil upravit tie nastavenia a nejde ani tak :roll:

_________________
5 cylinder team


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: diagnostika - konektor
OdoslaťOdoslané: 28 Jún 2014, 23:52 
Neprítomný
Top Člen
Obrázok používateľa

Založený: 25 Júl 2011, 20:21
Príspevky: 2088
Telefonický kontakt: 0907 162 804
Okres: Považská Bystrica
Značka: Fiat
Typ: Bravo GT
Motor: 1.9 JTD
Výkon: 77kW
Rok výroby: 1999
tak smejd diagnostika.

_________________
FIAT BRAVO 1.9 JTD GT Strieborna metaliza 647 1999
FIAT BRAVO 1.2 16v SX Bledomodra metaliza 823 1999
EX:FIAT BRAVA 1.6 16v SX 76 KW Modra metaliza 1997
EX:FIAT BRAVO 1.9 JTD GT Tmavomodra metaliza 1998


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: diagnostika - konektor
OdoslaťOdoslané: 18 Júl 2014, 16:02 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 03 Máj 2014, 00:32
Príspevky: 30
Okres: Trnava
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: HGT
Výkon: 108 kW
Rok výroby: 1998
podla tohto:
PLEASE NOTE: For the old (non-EOBD) vehicles with 3-pin diagnostic connector you need UNMODIFIED interface with 3-pin adapter.

mam ozaj zly kabel, Lukas - poslal som ss

_________________
5 cylinder team


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: diagnostika - konektor
OdoslaťOdoslané: 18 Júl 2014, 18:00 
Neprítomný
Top Člen
Obrázok používateľa

Založený: 25 Júl 2011, 20:21
Príspevky: 2088
Telefonický kontakt: 0907 162 804
Okres: Považská Bystrica
Značka: Fiat
Typ: Bravo GT
Motor: 1.9 JTD
Výkon: 77kW
Rok výroby: 1999
To ze mas s prepinacom nevadi. Vadi typ pouziteho prevodniku.

3 pin mas kupeny a potrebujes len diag ? Poslem ti zajtra link na ebay na overenu diagnostiku za dobre peniaze

_________________
FIAT BRAVO 1.9 JTD GT Strieborna metaliza 647 1999
FIAT BRAVO 1.2 16v SX Bledomodra metaliza 823 1999
EX:FIAT BRAVA 1.6 16v SX 76 KW Modra metaliza 1997
EX:FIAT BRAVO 1.9 JTD GT Tmavomodra metaliza 1998


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: diagnostika - konektor
OdoslaťOdoslané: 22 Aug 2014, 13:15 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 29 Aug 2012, 20:27
Príspevky: 695
Bydlisko: Košice
Okres: Košice
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 1,9JTD
Výkon: 77kW
Rok výroby: 2000
Neviem spojiť multiecuscan s ELM OBD 1.5 BT. Pridám tu obrázky. Keď dám test spojenia, tak všetko je OK a píše, že nie je problém...keď dám pripojiť...stále timed out. Nastavoval som to už krížom krážov, ale stále ****. Nejaký dobrodruh čo sa v tom vyzná? http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGallery=19cd7778f06c7198b7f26f3c710105e4

_________________
Obrázok Obrázok
Obrázok


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: diagnostika - konektor
OdoslaťOdoslané: 22 Aug 2014, 13:22 
Neprítomný
Top Člen
Obrázok používateľa

Založený: 25 Júl 2011, 20:21
Príspevky: 2088
Telefonický kontakt: 0907 162 804
Okres: Považská Bystrica
Značka: Fiat
Typ: Bravo GT
Motor: 1.9 JTD
Výkon: 77kW
Rok výroby: 1999
Na stranke multiecu scanu je upozornenie ze niektore cinske elm sa nevedia pripojit a treba vypajkovat 1 odpor.

Pozri si ci sa ta to netyka

_________________
FIAT BRAVO 1.9 JTD GT Strieborna metaliza 647 1999
FIAT BRAVO 1.2 16v SX Bledomodra metaliza 823 1999
EX:FIAT BRAVA 1.6 16v SX 76 KW Modra metaliza 1997
EX:FIAT BRAVO 1.9 JTD GT Tmavomodra metaliza 1998


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: diagnostika - konektor
OdoslaťOdoslané: 22 Aug 2014, 13:41 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 29 Aug 2012, 20:27
Príspevky: 695
Bydlisko: Košice
Okres: Košice
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 1,9JTD
Výkon: 77kW
Rok výroby: 2000
Videl som to tam, matne som tomu aj chápal. Potom som si pozrel jednu diskusiu tam na fóre a tam písal jeden, že ak to chceš pripájať na BT adaptér k PC/NB, tak ten odpor tam treba nechať.

Mne to s Torque páruje v pohode, akurát to ukazuje totálne sprostosti. Pritom keď som mal stiahnutú free verziu torque, tak to ukazovalo normálne veľa vecí...a keď som si kúpil PRO za 4 ečka tuším, tak to ešte ani otáčky neukazuje správne.

_________________
Obrázok Obrázok
Obrázok


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: diagnostika - konektor
OdoslaťOdoslané: 22 Aug 2014, 13:42 
Neprítomný
Top Člen
Obrázok používateľa

Založený: 25 Júl 2011, 20:21
Príspevky: 2088
Telefonický kontakt: 0907 162 804
Okres: Považská Bystrica
Značka: Fiat
Typ: Bravo GT
Motor: 1.9 JTD
Výkon: 77kW
Rok výroby: 1999
neni lepsie mat diag na kabel , ako sa sra* s BT ?

_________________
FIAT BRAVO 1.9 JTD GT Strieborna metaliza 647 1999
FIAT BRAVO 1.2 16v SX Bledomodra metaliza 823 1999
EX:FIAT BRAVA 1.6 16v SX 76 KW Modra metaliza 1997
EX:FIAT BRAVO 1.9 JTD GT Tmavomodra metaliza 1998


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: diagnostika - konektor
OdoslaťOdoslané: 22 Aug 2014, 13:47 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 29 Aug 2012, 20:27
Príspevky: 695
Bydlisko: Košice
Okres: Košice
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 1,9JTD
Výkon: 77kW
Rok výroby: 2000
Na toto ti neviem nič povedať.:D Doteraz banujem, že smo kúpil s BT. A to som ešte musel vysoliť 8€ za BT adaptér.

Ale na logovanie za jazdy je zase BT pohodlnejšie. Samozrejme ak funguje.:D

_________________
Obrázok Obrázok
Obrázok


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: diagnostika - konektor
OdoslaťOdoslané: 22 Aug 2014, 14:25 
Neprítomný
Top Člen
Obrázok používateľa

Založený: 25 Júl 2011, 20:21
Príspevky: 2088
Telefonický kontakt: 0907 162 804
Okres: Považská Bystrica
Značka: Fiat
Typ: Bravo GT
Motor: 1.9 JTD
Výkon: 77kW
Rok výroby: 1999
Sprav si obd do interieru. Pre motor a bagy je to pol hodinka roboty.

_________________
FIAT BRAVO 1.9 JTD GT Strieborna metaliza 647 1999
FIAT BRAVO 1.2 16v SX Bledomodra metaliza 823 1999
EX:FIAT BRAVA 1.6 16v SX 76 KW Modra metaliza 1997
EX:FIAT BRAVO 1.9 JTD GT Tmavomodra metaliza 1998


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 30 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3  Ďalšia


Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB2 template by N.Design Studio
phpBB3 template by SE-Tuning
© PCforum.sk