* Prihlásenie   * Registrovať


Naposledy ste tu boli
Práve je 24 Sep 2018, 15:46
Zobraziť témy bez odpovedí
Zobraziť aktívne témy




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 12 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia
Autor Správa
 Predmet príspevku: problém pri štartovaní .
OdoslaťOdoslané: 07 Mar 2014, 19:45 
Neprítomný

Založený: 02 Mar 2014, 18:24
Príspevky: 9
Okres: Levice
Značka: Fiat
Typ: Bravo II
Motor: 1,9 JTD
Výkon: 88kw
Rok výroby: 2007
Zdravím každého,

mal by som taký dosť nezvyčajný problém.

mám Fiat Bravo II 1,9 JTD 88KW 120hp r.v. 2007.11

na studeno naštartuje bez akýchkoľvek problémov na prvý pokus. aj v -10C

len keď zastavím motor po tomto naštartovaní cca za 3-5minút potom mi nechce naštartovať, štarter točí, počujem aj to že motor chytá, ale nechce chytiť.

poraďte mi, v čom môže byť chyba? čo mám dať preveriť v servise?

ďakujem každému za reakciu a pomoc.


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: problém pri štartovaní .
OdoslaťOdoslané: 16 Jún 2014, 05:45 
Neprítomný

Založený: 14 Jún 2014, 11:52
Príspevky: 13
Okres: Rimavská Sobota
Značka: Fiat
Typ: Brava
Motor: 1.9 TD100
Výkon: 74KW
Rok výroby: 1998
predvstrek... kamaratovy to roby na novej octavii.. bol s tym v servise,jemu za tepla toci 8 sekund kym chyti .. servisak mu povedal nech to neriesi..ale je to hlupost auto ma chytat na brnk nie.?.. skus pozret ten predvstrek to ti v servise spravia alebo nejaky sikovny mechanik


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: problém pri štartovaní .
OdoslaťOdoslané: 16 Jún 2014, 07:53 
Neprítomný
Moderátor
Obrázok používateľa

Založený: 07 Júl 2008, 22:55
Príspevky: 10821
Bydlisko: Senica
Telefonický kontakt: 0904361367
Okres: Senica
Značka: Fiat
Typ: Bravo II
Motor: 1,9JTDM
Výkon: 120 HP+chip
Rok výroby: 2007
Tibor - Bravo napísal:
Zdravím každého,

mal by som taký dosť nezvyčajný problém.

mám Fiat Bravo II 1,9 JTD 88KW 120hp r.v. 2007.11

na studeno naštartuje bez akýchkoľvek problémov na prvý pokus. aj v -10C

len keď zastavím motor po tomto naštartovaní cca za 3-5minút potom mi nechce naštartovať, štarter točí, počujem aj to že motor chytá, ale nechce chytiť.

poraďte mi, v čom môže byť chyba? čo mám dať preveriť v servise?

ďakujem každému za reakciu a pomoc.


skoda ze si daleko odomna, pomohla by diagnostika, ale pokial to robi len za tepla tak predpokladám čidlo otáčok klukového hriadela

_________________
Obrázok
Zváranie, Predaj Autodielov, Poskytovanie úverov
Obrázok
EX- Fiat Bravo 1,9JTD 105 GT- velky IC,vyfuk,Turbo IHI 1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu,soft BH motorsport 160k 350Nm


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: problém pri štartovaní .
OdoslaťOdoslané: 16 Jún 2014, 07:54 
Neprítomný
Moderátor
Obrázok používateľa

Založený: 07 Júl 2008, 22:55
Príspevky: 10821
Bydlisko: Senica
Telefonický kontakt: 0904361367
Okres: Senica
Značka: Fiat
Typ: Bravo II
Motor: 1,9JTDM
Výkon: 120 HP+chip
Rok výroby: 2007
Maros1910 napísal:
predvstrek... kamaratovy to roby na novej octavii.. bol s tym v servise,jemu za tepla toci 8 sekund kym chyti .. servisak mu povedal nech to neriesi..ale je to hlupost auto ma chytat na brnk nie.?.. skus pozret ten predvstrek to ti v servise spravia alebo nejaky sikovny mechanik

nie nie ;)

_________________
Obrázok
Zváranie, Predaj Autodielov, Poskytovanie úverov
Obrázok
EX- Fiat Bravo 1,9JTD 105 GT- velky IC,vyfuk,Turbo IHI 1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu,soft BH motorsport 160k 350Nm


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: problém pri štartovaní .
OdoslaťOdoslané: 16 Jún 2014, 07:56 
Neprítomný
Moderátor
Obrázok používateľa

Založený: 07 Júl 2008, 22:55
Príspevky: 10821
Bydlisko: Senica
Telefonický kontakt: 0904361367
Okres: Senica
Značka: Fiat
Typ: Bravo II
Motor: 1,9JTDM
Výkon: 120 HP+chip
Rok výroby: 2007
pripadne natoč video toho nepodareného štartu

_________________
Obrázok
Zváranie, Predaj Autodielov, Poskytovanie úverov
Obrázok
EX- Fiat Bravo 1,9JTD 105 GT- velky IC,vyfuk,Turbo IHI 1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu,soft BH motorsport 160k 350Nm


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: problém pri štartovaní .
OdoslaťOdoslané: 16 Jún 2014, 08:40 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 11 Júl 2008, 23:21
Príspevky: 2099
Bydlisko: Nitra
Telefonický kontakt: 0907754110
Okres: Nitra
Značka: Fiat
Typ: Marea Weekend
Motor: 1,9 JTD 105
Výkon: 125
Rok výroby: 2000
Najlepšie bude dať to na pc. Tipoval by som snímač otáčiek (v tom lepšom pripade) Napichnúť a pozerať hodnoty pri štarte.

_________________
Weekend 1.9 JTD 105 SX rv.00 - 130 PS
Stilo 1,9 JTD 115 koníkov rv.03
http://www.fiatmareaclub.com

Obrázok

Obrázok


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: problém pri štartovaní .
OdoslaťOdoslané: 19 Jún 2014, 22:23 
Neprítomný

Založený: 11 Apr 2014, 06:46
Príspevky: 8
Bydlisko: Štrba
Okres: Poprad
Značka: FIAT
Typ: BRAVO 2
Motor: 1.6 multijet 105
Výkon: 77
Rok výroby: 2010
zdeno255 napísal:
Najlepšie bude dať to na pc. Tipoval by som snímač otáčiek (v tom lepšom pripade) Napichnúť a pozerať hodnoty pri štarte.


Ahoj,

predpokladam snimac polohy vacky (alebo inac povedane "generator startovacich impulzov")...je to suciastka za 50€, problem vsak je, ze musis zhodit dolu rozvod, vačkove ozubene kolecko a pod nim to je umiestene (sikovnik to da za 2-3 hodky)...neorigo diagnostia ukaze chybu typu "problem koherencie medzi vackou a klukou"...je to standardna halova sonda so silnym magnetom, vackove kolecko je prerusene na jednom mieste, kde magnetizmus poklesne a tym sa zaznamena otacka vacky...Ked sa motor/sonda ochladi, obnovi sa jej magnetizmus a otacky vacky snima...
Ak je to ale toto, dojde to az do takeho stadia, ze nenastartujes ani studene auto...
Lenze na druhej strane, ak je tento problem pritomny, tak by Ti malo za jazdy vyhodit cerveny CHECK ENGINE - nema signal zo snimaca otacok vacky...
ten pri jazde viac - menej potrebny nie je, motoru staci udaj z poloky kluky...ak by to bol snimac kluky/otacok, tak by Ti auto v strede cesty za jazdy zdochlo a KONIEC :D...ako mne moja byvala LYBRA... (este, ze to bolo 5km od domu)

Skus jednu drobnu fintu...ked startujes teply motor, necakaj na kontrolky...rovno stoc kluc do startu...ak to skoci lepsie, bude to predvstrekom...
Daj vediet, uvidime co dalej


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: problém pri štartovaní .
OdoslaťOdoslané: 20 Jún 2014, 08:05 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 11 Júl 2008, 23:21
Príspevky: 2099
Bydlisko: Nitra
Telefonický kontakt: 0907754110
Okres: Nitra
Značka: Fiat
Typ: Marea Weekend
Motor: 1,9 JTD 105
Výkon: 125
Rok výroby: 2000
Snímač vačky často nedochádza. Väčšinou odchádza snímač kľukového hľadela. Ak za studena štartuje a za tepla nie býva to väčšinou ten na kľuke. Ak by to bol ten na vačke robilo by to aj za studena. A je jednoduchšie a lacnejšie skúsiť vymeniť alebo premerať ten s kľuky. Zožeň elektrikára s osciloscopom a nech ti oba premeria. Vždy treba skúsiť najskôr lacnejšiu a jednoduchšiu možnosť a nie začať od najdrahšej.

_________________
Weekend 1.9 JTD 105 SX rv.00 - 130 PS
Stilo 1,9 JTD 115 koníkov rv.03
http://www.fiatmareaclub.com

Obrázok

Obrázok


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: problém pri štartovaní .
OdoslaťOdoslané: 20 Jún 2014, 08:57 
Neprítomný

Založený: 11 Apr 2014, 06:46
Príspevky: 8
Bydlisko: Štrba
Okres: Poprad
Značka: FIAT
Typ: BRAVO 2
Motor: 1.6 multijet 105
Výkon: 77
Rok výroby: 2010
zdeno255 napísal:
Snímač vačky často nedochádza. Väčšinou odchádza snímač kľukového hľadela. Ak za studena štartuje a za tepla nie býva to väčšinou ten na kľuke. Ak by to bol ten na vačke robilo by to aj za studena. A je jednoduchšie a lacnejšie skúsiť vymeniť alebo premerať ten s kľuky. Zožeň elektrikára s osciloscopom a nech ti oba premeria. Vždy treba skúsiť najskôr lacnejšiu a jednoduchšiu možnosť a nie začať od najdrahšej.


To ano :) ale snimanie vacky a kluky ma uplne rovnaky mechanizmus, takze aj ten aj ten sa magnetizmus po ochladeni docasne obnovi...ale ak by to bola kluka, neslo by mu auto, lebo ten je pre chod motora potrebny :)
mne na lybre odisla kluka a zdochlo mi auto za jazdy a koniec....
mozno o mesiac odisiel snimac vacky a nestartovalo to za studena, za jazdy vyhodilo cerveny check ale auto slo vpohode...tie snimace stoja + - rovnako, len vymena kluky je 5 minut, vymena vacky, ako som pisal, 2- 3 hodky...ja som to dal v garazi asi za 2


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: problém pri štartovaní .
OdoslaťOdoslané: 20 Jún 2014, 08:57 
Neprítomný
Moderátor
Obrázok používateľa

Založený: 07 Júl 2008, 22:55
Príspevky: 10821
Bydlisko: Senica
Telefonický kontakt: 0904361367
Okres: Senica
Značka: Fiat
Typ: Bravo II
Motor: 1,9JTDM
Výkon: 120 HP+chip
Rok výroby: 2007
zdeno255 napísal:
Snímač vačky často nedochádza. Väčšinou odchádza snímač kľukového hľadela. Ak za studena štartuje a za tepla nie býva to väčšinou ten na kľuke. Ak by to bol ten na vačke robilo by to aj za studena. A je jednoduchšie a lacnejšie skúsiť vymeniť alebo premerať ten s kľuky. Zožeň elektrikára s osciloscopom a nech ti oba premeria. Vždy treba skúsiť najskôr lacnejšiu a jednoduchšiu možnosť a nie začať od najdrahšej.

tak tak ;)

_________________
Obrázok
Zváranie, Predaj Autodielov, Poskytovanie úverov
Obrázok
EX- Fiat Bravo 1,9JTD 105 GT- velky IC,vyfuk,Turbo IHI 1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu,soft BH motorsport 160k 350Nm


Hore
 Profil  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 12 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia


Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB2 template by N.Design Studio
phpBB3 template by SE-Tuning
© PCforum.sk