* Prihlásenie   * Registrovať


Naposledy ste tu boli
Práve je 20 Okt 2018, 18:52
Zobraziť témy bez odpovedí
Zobraziť aktívne témy




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 10 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: Teply vzduch
OdoslaťOdoslané: 07 Mar 2016, 23:13 
Neprítomný

Založený: 14 Apr 2013, 19:26
Príspevky: 72
Okres: Bratislava
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 1.9 jtdm
Výkon: 88
Rok výroby: 2008
Dnes mi to asi 2x spravilo...idem v zohriatom aute..pustam teply vzduch.vypnem motor..po 5 min nastartujem..a teply vzduch mi nejde...ide uplne studeny aj napriek tomu ze je motor zohriaty..az po chvilke zacne..to iste pri studenom motore...zohreje sa a teply vzduch nejde...moze to byt vadny termostat?...ine ma nenapada


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Teply vzduch
OdoslaťOdoslané: 08 Mar 2016, 00:39 
Neprítomný
Top Člen
Obrázok používateľa

Založený: 16 Apr 2009, 09:49
Príspevky: 6145
Bydlisko: Šurany
Telefonický kontakt: 0904196941
Okres: Nové Zámky
Značka: FIAT
Typ: BRAVO ELX
Motor: 1,4/12v
Výkon: 59kW/80HP
Rok výroby: 1997
termostat z kurenim nema nič spoločne

ak maš AUTO klimu - kurenie a je to na tom nastavené tak tam zvikne RJ nedkoršie zareagovat pokim poprepina klapki

na multiple mi to tak spravi niekedi

alebo potom iba kurenie blbne celkovo motor stim nema nič spoločne tepla voda je tam stale ak maš dobre odvzdušnené

_________________
FIAT Bravo Abarth esseesse 1,4/80HP ELX-NZ009DL
FIAT Multipla 1,9JTD/110HP ELX-NZ939EY
FIAT Marea weekend 1,9TD/102HP ELX
S.Vstrom 650
EX:FIAT Regata 75 Sie 1,4/75HP 1988-White
https://get.google.com/albumarchive/110 ... source=pwa


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Teply vzduch
OdoslaťOdoslané: 08 Mar 2016, 10:42 
Neprítomný

Založený: 14 Apr 2013, 19:26
Príspevky: 72
Okres: Bratislava
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 1.9 jtdm
Výkon: 88
Rok výroby: 2008
Tak uz som na to dosiel.. stracam vodu od vodnej pumpy...tak sa to zavzdusnilo...tak ze mozem menit pumpu...a uz aj rozvody..asi kvalitna kedze mam na nej najazdenych cca 90 000km..


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Teply vzduch
OdoslaťOdoslané: 08 Mar 2016, 18:13 
Neprítomný
Top Člen
Obrázok používateľa

Založený: 16 Apr 2009, 09:49
Príspevky: 6145
Bydlisko: Šurany
Telefonický kontakt: 0904196941
Okres: Nové Zámky
Značka: FIAT
Typ: BRAVO ELX
Motor: 1,4/12v
Výkon: 59kW/80HP
Rok výroby: 1997
90000km je idealni čas na vymenu rozvodou alebo 5 rokou od vymeni

originalne od vyroby vydržia 110000km alebo 5 rokou
a už kazda vymena max 90000km

halanovi strelil remen pri 18000km a 6 rokou od vymeni

tak neoplatí sa šetryt a čakat
aj aj som tak dopadol na multiple ešte 2 tiždne vydržia apak sa vymenia apo tiždni len zaklepal motor
kladka sa rosipala a skočil remen o 3 zubi ale motoru sa naštastie nič važne nestalo poklepal trochu ale už je to v pohode

_________________
FIAT Bravo Abarth esseesse 1,4/80HP ELX-NZ009DL
FIAT Multipla 1,9JTD/110HP ELX-NZ939EY
FIAT Marea weekend 1,9TD/102HP ELX
S.Vstrom 650
EX:FIAT Regata 75 Sie 1,4/75HP 1988-White
https://get.google.com/albumarchive/110 ... source=pwa


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Teply vzduch
OdoslaťOdoslané: 08 Mar 2016, 18:27 
Neprítomný

Založený: 14 Apr 2013, 19:26
Príspevky: 72
Okres: Bratislava
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 1.9 jtdm
Výkon: 88
Rok výroby: 2008
Od novoty som menil pri 150 000...potom po 120-130 000... Doporucene su uz potom po 120 000....ale tieto neoriginalne su niektore hrozne... Napriklad predne kotuce trw..uplna hroza..od novoty hucia ako keby boli zodrate...remenice 2ks co nic nevydrzali...tato pumpa este ok...aj ked je dlhsi interval...ale dobre. Zajtra to spravim... A to uz mam najazdene skoro 380 000.


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Teply vzduch
OdoslaťOdoslané: 08 Mar 2016, 19:01 
Neprítomný
Top Člen
Obrázok používateľa

Založený: 16 Apr 2009, 09:49
Príspevky: 6145
Bydlisko: Šurany
Telefonický kontakt: 0904196941
Okres: Nové Zámky
Značka: FIAT
Typ: BRAVO ELX
Motor: 1,4/12v
Výkon: 59kW/80HP
Rok výroby: 1997
no čo viem tak každa nahrada rozvodou 90-100000km max všade odporučaju
ale ked to daš vo fiate menit vijde ta to 2x tolko ako inde a ked daju zaruku nato tak drži palce

_________________
FIAT Bravo Abarth esseesse 1,4/80HP ELX-NZ009DL
FIAT Multipla 1,9JTD/110HP ELX-NZ939EY
FIAT Marea weekend 1,9TD/102HP ELX
S.Vstrom 650
EX:FIAT Regata 75 Sie 1,4/75HP 1988-White
https://get.google.com/albumarchive/110 ... source=pwa


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Teply vzduch
OdoslaťOdoslané: 08 Mar 2016, 20:20 
Neprítomný

Založený: 14 Apr 2013, 19:26
Príspevky: 72
Okres: Bratislava
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 1.9 jtdm
Výkon: 88
Rok výroby: 2008
Podla vyrobcu 120tisic...a vzdy som menil podla poctu km...nie preto ze nieco sa posralo..takze moj nazor je ze to musi vydrzat viacej nie len 90tisic...


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Teply vzduch
OdoslaťOdoslané: 08 Mar 2016, 21:00 
Neprítomný
Top Člen
Obrázok používateľa

Založený: 16 Apr 2009, 09:49
Príspevky: 6145
Bydlisko: Šurany
Telefonický kontakt: 0904196941
Okres: Nové Zámky
Značka: FIAT
Typ: BRAVO ELX
Motor: 1,4/12v
Výkon: 59kW/80HP
Rok výroby: 1997
no kamošovi to vydržalo 18000km to je iba nahoda a to mal benzinak 1,4 čo nema žiaden odpor ten motor ako nafta

vždi sa najd vadni diel ale každi si robi po svojom nieto to nevimeni ani za 20 rokou a 300000km
je to vždi nahoda

_________________
FIAT Bravo Abarth esseesse 1,4/80HP ELX-NZ009DL
FIAT Multipla 1,9JTD/110HP ELX-NZ939EY
FIAT Marea weekend 1,9TD/102HP ELX
S.Vstrom 650
EX:FIAT Regata 75 Sie 1,4/75HP 1988-White
https://get.google.com/albumarchive/110 ... source=pwa


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Teply vzduch
OdoslaťOdoslané: 08 Mar 2016, 22:15 
Neprítomný
Moderátor
Obrázok používateľa

Založený: 07 Júl 2008, 22:55
Príspevky: 10821
Bydlisko: Senica
Telefonický kontakt: 0904361367
Okres: Senica
Značka: Fiat
Typ: Bravo II
Motor: 1,9JTDM
Výkon: 120 HP+chip
Rok výroby: 2007
No mna hned napadlo zavzdusnenie systemu. Rozvody druhovyroba max 100 000km viac by som im neveril. Kazdemu ich menim po cca 90 000km a v polovici skontrolovat napnutie remena. Nevies akej znacky bola vodna pumpa len tak pre zaujimavosť?

_________________
Obrázok
Zváranie, Predaj Autodielov, Poskytovanie úverov
Obrázok
EX- Fiat Bravo 1,9JTD 105 GT- velky IC,vyfuk,Turbo IHI 1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu,soft BH motorsport 160k 350Nm


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Teply vzduch
OdoslaťOdoslané: 08 Mar 2016, 23:59 
Neprítomný

Založený: 14 Apr 2013, 19:26
Príspevky: 72
Okres: Bratislava
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 1.9 jtdm
Výkon: 88
Rok výroby: 2008
Rozvody ina...a pumpa neviem...teraz som kupil graf pumpu...


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 10 ] 


Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB2 template by N.Design Studio
phpBB3 template by SE-Tuning
© PCforum.sk