* Prihlásenie   * Registrovať


Naposledy ste tu boli
Práve je 23 Sep 2018, 16:42
Zobraziť témy bez odpovedí
Zobraziť aktívne témy




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 30 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3
Autor Správa
 Predmet príspevku: Re: Konektor OBD na diagnostiku
OdoslaťOdoslané: 25 Máj 2018, 00:22 
Neprítomný

Založený: 23 Jún 2015, 17:47
Príspevky: 36
Okres: Prievidza
Značka: Fiat
Typ: Brava
Motor: 1.6 16V
Výkon: 76kW
Rok výroby: 1999
Ďakujem za ochotu a radu.
Problém je že auto po naštartovaní ide pekne na voľnobehu, sem tam ho trochu akoby dusilo. Ale hlavný problém je že počas jazdy stratí výkon.,akoby ani plynový pedál nereagoval na akceleráciu. Proste z 50km/hod sa na 90km/h dostanem asi po kilometri. Pri rozbehu ide super, takmer na suchej ceste hrabe ale po chvíli ho začne dusiť potom znovu chytí dych, potom zase stratí výkon atď.
Tie ostatné chyby som vymazal a už sa neobjavili. Menil som aj snímač teploty motora (vody) ale vôbec to nepomohlo (teplota na pristrojovke postupne stúpa až na maximum, hoci voda je ok)
Filter paliva nemám ale skúsim vyčistiť čerpadlo v nádrži. Tiež skúsim ešte vyčistiť všetky elektro kontakty a uvidím. Akurát tlak paliva nemám ako odmerať, nikto v okolí nemá tlakomer.

PS: To detonačné čidlo mám hľadať pod sedadlom alebo pri pedáloch???? Není náhodou na bloku motora? či čo si myslel?


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Konektor OBD na diagnostiku
OdoslaťOdoslané: 25 Máj 2018, 10:34 
Neprítomný
Moderátor
Obrázok používateľa

Založený: 05 Dec 2011, 22:39
Príspevky: 780
Telefonický kontakt: 0905012988
Okres: Banská Štiavnica
Značka: FIAT
Typ: BRAVO
Motor: 1,9 JTD
Výkon: 77 KW/ 105 HP
Rok výroby: 2000
Tak teda, pokial je didlo nove a teplomer stupa skus buchnut po pristrojovke riadne pastou nad budikom ak rucicka spadne a ostane na strede bude to studeny spoj na budikoch. najdes o tom pisane tu na fore.

co sa tyka motora ak na volnobehu ma dobry zvuk ze palia vsetky valce ale nemam vykon za jazdy naozaj by som riesil tlak benzinu asi ako prve, pripadne taka blbost nemas koberec na kapote ze ho pricucne a nema dost vzduchu, pripadne aj ten filter pozri. pripadne sa odvez kusok tak ze odpojis hadicu od klapky.

pokial to s vodou nepomoze ani s vykonom. ako mas na tom rozvody? ak to skoci nemusi to mat vykon. a mohlo to skocit napr kvoli zlej pumpe a tym padom ti necyrkuluje voda a prehireva sa.


co sa tyka poslednej veci uz mi nezobrazuje obrazok z diagnostikou. ja som myslel ale narazove cidlo. to je pri pedaloch zvacsa na stlpiku alebo pod sedackou a odpaja cepradlo benzinu pri naraze.

_________________
FIAT BRAVO 1.9 JTD GT strieborna metaliza 647 2000
Fiat STILO 1.2 16V modroseda metalíza 2002 59 KW
EX:Fiat Brava 1.2 16V modra metaliza tmava 1999 60KW
EX:FIAT BRAVO 1.9 JTD GT cierna metaliza 1999 77kw


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Konektor OBD na diagnostiku
OdoslaťOdoslané: 25 Máj 2018, 12:08 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 29 Aug 2012, 20:27
Príspevky: 695
Bydlisko: Košice
Okres: Košice
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 1,9JTD
Výkon: 77kW
Rok výroby: 2000
Už som chcel o tom koberci písať, lebo skoro rok som hľadal chybu, až kým mi rozprávkar neporadil pozrieť ten koberec. Skoro ma ****, že kvôli takej banalite som skoro rok špekuloval, že čo je s autom. :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Obrázok Obrázok
Obrázok


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Konektor OBD na diagnostiku
OdoslaťOdoslané: 25 Máj 2018, 12:14 
Neprítomný

Založený: 23 Jún 2015, 17:47
Príspevky: 36
Okres: Prievidza
Značka: Fiat
Typ: Brava
Motor: 1.6 16V
Výkon: 76kW
Rok výroby: 1999
Nechcem vyznieť ako debil, ale ako by mal ten koberec akože vadiť vzduchu, veď sanie je uzavreté a nasávanie je v predu na maske. Či?
Ps: je pravda že ho mám dotrhany a pri skrtiacej klapke je diera.


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Konektor OBD na diagnostiku
OdoslaťOdoslané: 25 Máj 2018, 12:18 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 29 Aug 2012, 20:27
Príspevky: 695
Bydlisko: Košice
Okres: Košice
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 1,9JTD
Výkon: 77kW
Rok výroby: 2000
Tak, že ti ho vpredu na kapote vtiahne do nasávania a tým pádom nemáš prívod vzduchu a dusí ti motor. Otvor kapotu a pozri sa na koberec vpredu na kapote ako je uzáver kapoty. Ak ti ho tam ťahá, bude to na ňom vidno...ja som tam mal vytlačení obdĺžnik od nasávacieho otvoru.

_________________
Obrázok Obrázok
Obrázok


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Konektor OBD na diagnostiku
OdoslaťOdoslané: 25 Máj 2018, 12:25 
Neprítomný
Moderátor
Obrázok používateľa

Založený: 05 Dec 2011, 22:39
Príspevky: 780
Telefonický kontakt: 0905012988
Okres: Banská Štiavnica
Značka: FIAT
Typ: BRAVO
Motor: 1,9 JTD
Výkon: 77 KW/ 105 HP
Rok výroby: 2000
prave o to nasavanie v predu ide :)

Poskusaj sa s tym pohrat uvidis :)

_________________
FIAT BRAVO 1.9 JTD GT strieborna metaliza 647 2000
Fiat STILO 1.2 16V modroseda metalíza 2002 59 KW
EX:Fiat Brava 1.2 16V modra metaliza tmava 1999 60KW
EX:FIAT BRAVO 1.9 JTD GT cierna metaliza 1999 77kw


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Konektor OBD na diagnostiku
OdoslaťOdoslané: 29 Máj 2018, 17:09 
Neprítomný

Založený: 23 Jún 2015, 17:47
Príspevky: 36
Okres: Prievidza
Značka: Fiat
Typ: Brava
Motor: 1.6 16V
Výkon: 76kW
Rok výroby: 1999
Tak cez víkend som sa pohral s autom, a to:
koberec je OK, ten drží pekne prilepený na kapotu. Vyčistil som ale škrtiacu klapku, síce nebola nejak moc zanesená ale predsa. Potom som ešte KontakSprejom nastriekal všetky možné snímače, čidlá ktoré som našiel.
Jediný problém bol že keď som zhodil to plastové sacie potrubie zo škrtiacej klapky tak som zbadal že je roztrhnuté na tom harmonikovom ohybe pred klapkou. Zo spodnej strany cca 7-8cm. Je možné že všetky problémy spôsobovala tá prasklina? Pretože som ju opravil, zaizoloval a odvtedy auto ide bez problémov.
Viem o falošnom vzduchu ale nikdy som tomu moc nerozumel. (Však je jedno kade nasáva vzduch nie? :)
Ešte ale aj tak chcem vyčistiť palivový filter (čiže čerpadlo) Tak sa chcem opýtať či potom všetkom môžem cez diagnostiku dať Nastavenie Adaptačných hodnôt? Alebo je to zbytočné? Ďakujem


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Konektor OBD na diagnostiku
OdoslaťOdoslané: 29 Máj 2018, 17:43 
Neprítomný
Moderátor
Obrázok používateľa

Založený: 05 Dec 2011, 22:39
Príspevky: 780
Telefonický kontakt: 0905012988
Okres: Banská Štiavnica
Značka: FIAT
Typ: BRAVO
Motor: 1,9 JTD
Výkon: 77 KW/ 105 HP
Rok výroby: 2000
to je najlepsie robit ked vycistis kpaku. nechat zohriat na prevadzkovu a dat nastavit.

_________________
FIAT BRAVO 1.9 JTD GT strieborna metaliza 647 2000
Fiat STILO 1.2 16V modroseda metalíza 2002 59 KW
EX:Fiat Brava 1.2 16V modra metaliza tmava 1999 60KW
EX:FIAT BRAVO 1.9 JTD GT cierna metaliza 1999 77kw


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Konektor OBD na diagnostiku
OdoslaťOdoslané: 30 Máj 2018, 19:55 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 11 Júl 2008, 23:21
Príspevky: 2099
Bydlisko: Nitra
Telefonický kontakt: 0907754110
Okres: Nitra
Značka: Fiat
Typ: Marea Weekend
Motor: 1,9 JTD 105
Výkon: 125
Rok výroby: 2000
To by si mal robiť vždy po vyčistení.

_________________
Weekend 1.9 JTD 105 SX rv.00 - 130 PS
Stilo 1,9 JTD 115 koníkov rv.03
http://www.fiatmareaclub.com

Obrázok

Obrázok


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Konektor OBD na diagnostiku
OdoslaťOdoslané: 03 Jún 2018, 11:00 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 29 Aug 2012, 20:27
Príspevky: 695
Bydlisko: Košice
Okres: Košice
Značka: Fiat
Typ: Bravo
Motor: 1,9JTD
Výkon: 77kW
Rok výroby: 2000
prokoppd napísal:
Tak cez víkend som sa pohral s autom, a to:
koberec je OK, ten drží pekne prilepený na kapotu. Vyčistil som ale škrtiacu klapku, síce nebola nejak moc zanesená ale predsa. Potom som ešte KontakSprejom nastriekal všetky možné snímače, čidlá ktoré som našiel.
Jediný problém bol že keď som zhodil to plastové sacie potrubie zo škrtiacej klapky tak som zbadal že je roztrhnuté na tom harmonikovom ohybe pred klapkou. Zo spodnej strany cca 7-8cm. Je možné že všetky problémy spôsobovala tá prasklina? Pretože som ju opravil, zaizoloval a odvtedy auto ide bez problémov.
Viem o falošnom vzduchu ale nikdy som tomu moc nerozumel. (Však je jedno kade nasáva vzduch nie? :)
Ešte ale aj tak chcem vyčistiť palivový filter (čiže čerpadlo) Tak sa chcem opýtať či potom všetkom môžem cez diagnostiku dať Nastavenie Adaptačných hodnôt? Alebo je to zbytočné? Ďakujem


Pokiaľ je diera niekde v nasávaní pred škrtiacov klapkou, alebo pri nafťáku pred váhou vzduchu tak sa nejedná o falošný vzduch...teoreticky by si predtým nemusel mať ani potrubie.

_________________
Obrázok Obrázok
Obrázok


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 30 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3


Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 0 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB2 template by N.Design Studio
phpBB3 template by SE-Tuning
© PCforum.sk